עוד סיבה לא לעבור לתחבורה ציבורית

אם אתם שואלים למה לא עוברים הנהגים בהמוניהם לתחבורה הציבורית ? לדעתי,מתוך ניסיון ,אחד הסיבות העיקריות זה הדבר שקוראים לו-מזגן,
זה מתחיל עם נהג שתמיד קר לו, ואם הוא כבר כן מפעיל את המזגן אז שיפעל רק על האוורור,הנוסעים לא שמים לב,שומעים את רעש המאווררים ובטוחים שהמזגן עובד,או שבמקרה הטוב הוא יפעיל את המזגן,אבל על טמפרטורה גבוהה שלא יהיה מדי קר,ולמה שיהיה לו חם,הנהג יצא כעת מחדר נהגים ממוזג,הוא לא רץ לתחנה,וגם לא חיכה בתחנה שברחוב, אז למה שיפעיל את המזגן ?!,וחוץ מזה שימו לב,לנהגים יש חלון הנפתח ממש בגובה גופם, אם רוצים קצת רוח פותחים חלון נהג ויש בריזה,אז עוד סיבה למה לא להפעיל את המזגן,ולנוסעים?! היכן נפתחים החלונות ? בחלק העליון של האוטובוס וגם כלפי מעלה,שיהיה רוח לתקרה,
התוצאה, חלל האוטובוס  קופסה חמה ומהבילה,
גם חלונות עליונים וגם נפתחים כלפי מעלה


אז אתם במשרד התחבורה אל תשאלו למה לא עוברים לתחבורה הציבורית

תגובות