מה הועילו חכמים בתקנתם
ושוב קו 34
לאחרונה הפך קו 34 להיות קו סיבובי,שזה אומר, שתחילת הקו מהתחנה המרכזית תל אביב קומה 7, ומסיים את הקו גם כן בתל אביב תחנה המרכזית קומה 7,ואין יותר עצירה ממושכת בתחנת דובק,והתחנה בדובק עברה להיות תחנה רגילה של העלאת וירידת נוסעים .
לכאורה חוץ מלנהגים שנוהגים ברצף ללא הפסקה זה לא שינה לנוסעים דבר,
אבל זה רק לכאורה,כי באמת יש ליקוי חמור בהעברת מידע לנוסע,וכאן אנו מגיעים לנקודה שהשינוי שנעשה גורם לנוסעים ולאזרחים בילבול והטעיה,מפני שבעקבות השינוי, שונו גם כל מערכות השילוט האלקטרוני של הקו,והתוצאה, שכבר בתחנה השנייה לאחר התחנה המרכזית בתל אביב בתחילת דרכו של האוטובוס לבני ברק ברחוב לה גרדיה,כבר מופיע שכיוון הנסיעה של הקו הוא לתחנה המרכזית בתל אביב,
וכן גם השילוט האלקטרוני המופיע על האוטובוס בתחילת דרכו לבני ברק מופיע הכיוון "סיבובי תל אביב תחנה מרכזית קומה 7",
השילוט בתחנה השנייה מהמוצא ברחוב לה גרדיה תל אביב, לכיוון בני ברק, |
נוסע אקראי שנמצא בתל אביב או רמת גן ולא מכיר את הקו וצריך להגיע לבני ברק, לא מקבל את המידע הנכון אלא ליהפך הוא מקבל מידע מוטעה,והשילוט לא מבצע את יועדו להיות עזר לנוסעים,כמו -כן נסו לברר את זמן הגעה של האוטובוס במערכת קול-קו ותגלו שאין אוטובוסים בקו ,לדוגמה בשעה 8:10 בבוקר התקשרו לברר על קו 34 לכיוון תל אביב,והקישו על מקש 1 למיקומם של האוטובוסים לאורך כל ציר הנסיעה.המענה שתישמעו הוא שיש רק אוטובוס אחד על הציר והוא נמצא כעת בתחנה המרכזית וזהו That's it.ואחרי רגע יופיע לכם אוטובוס שיקח אותכם לתל אביב.
אז בבקשה עובדי משרד התחבורה פעלו לשנות את ההטעיה,
תגובות
הוסף רשומת תגובה